Dagbesteding

De dagbesteding / atelier is ondergebracht in het pand op de Cauberg 18. In dit pand wonen ook mensen met een verstandelijke beperking, echter de dagopvang Stichting Uggla staat los van het woongedeelte.

Om een beeld te schetsen, de winkel maakt onderdeel uit van de werkruimte voor de cliënten. De vervaardigde werken worden te koop aangeboden. De werkruimte is eenvoudig en overzichtelijk ingedeeld waar de mogelijkheid geboden wordt voor verschillende werkvormen. Daarnaast zijn er ook bezigheden buiten de deur.

Waar moet u aan denken als we het hebben over verschillende werkvormen en bezigheden hebben:

• Creatief met naald en draad
  • Creatief met karton en papier
  • Schilderen
  • Houtbewerking
  • Spellen
  • Gebruik maken van stoffen andere materialen
  • Koken/bakken
  • Uitstapjes
  • Tuinieren
  • Zwemmen
  • Sporten onder begeleiding

Alle eindresultaten worden te koop aangeboden en de opbrengst hiervan wordt besteed voor de aanschaf van nieuw materiaal. Neem snel een kijkje in ons digitale atelier of kom ons tijdens onze openingstijden bezoeken.

Belangstellende kunnen komen kijken hoe het een en ander in zijn werk gaat, hier aan de Cauberg bij Stichting Uggla.

Klik hier voor onze contactgegevens.